En till liten lista

* Fredrik svarade iaf till slut :)
* Nena är hämtad av Alex nu så har återigen bara min egna hund! ;P
* Imorrn är det jobb igen, kmr kännas konstigt.
* Jag har fortfarande den där gnagande känslan inom mig, hoppas den kan försvinna imorrn..
* Just nu är jag onyttig och äter chips och dricker cola..
* Är fan ett under att jag inte är smällfet ;O heheh.
* Ser faktiskt fram emot att Vovva ska få börja på dagis, även om det är lite läskigt också xD heheh.
* Rollspelandet verkar gå mot sitt slut, men jag har inte ens tid till att känna mig ledsen över det.
* Jag har packat ner lite saker.. men har inte gått med ngt till Nadja än.
* Får lov att göra det imorrn istället :P
* Kmr säkert kännas konstigt att bo hos Nadja sen, när man har vant sig vid att det alltid är folk här..
* Kmr samtidigt bli skönt att få va lite mer själv, samtidigt som jag har väldigt nära till familjen! :)
* Nej fan nu ska jag se på Buffy och så äre väl sängdags snart också ;O

Kommentarer
Postat av: Helen med Tellus

Hej!

Kul att ses på en parkering mitt ute i ingenstans!

Inte ofta man möter andra gemdaleare....

Du missade verkligen något på lägret, det var helt suveränt. Jag känner att vi kom så mycket framåt i träningen så vi lovade att tävla lägre klass i vår.

Håll koll på gemdalesforumet för träff i stockholmsområdet.

//Helen med kortisen Tellus, blandisen Solex och springer spanieln Idun.

2011-08-01 @ 19:24:04
URL: http://www.colliekompaniet.se
Postat av: Jessan

superfin design :D och varför ska du bo hos moster btw? :) man missar mycket när man är bortrest ;)

2011-08-01 @ 21:40:19
URL: http://jessicagrosenberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0