Wish I could fly

Det tog mig mer än en timme att ta mig hem från jobbet idag.
Jag gick till tekniska från jobbet, tänkte att jag tar t-banan och sen bussen så går det fortare hem. Men tji fick jag, för när jag kom fram till tekniska så var det stopp i t-banan på grund av vagnfel. FAN tänkte jag, och styrde stegen till bussarna. Var så grymt mkt folk att jag ganska snart bestämde mig för att gå till centralen för att ta pendeln. Hade dock tur och kom i tid till 55an (bussen jag annars skulle ha tagit från jobbet) så kunde åka med den hela vägen till kungsträdgården, och gå därifrån. Kom typ perfekt med pendeln sen också så det var skönt. Var hemma strax innan halv 8.

Både jag och Nico var ashungriga, så vi åt och efter det har vi lekt lite, och jag har sett ett avsnitt av Fresh prince in bel air <3 Bara för att.
Imorrn öppnar jag, så är läggdags om typ en timme. Men ahh efter jobbet imorrn ska jag träffa Ronja :) Får se vad vi gör, men blir väl att slappa och bara umgås. Jag ska tvätta också, och det slog mig nu att jag inte bokat tvättstuga! ;O Fan. Får göra det när jag går ut med Nico.

Dåligt ljus, men här syns det iaf hur kort jag klippte mig x) Känns skönt att kunna ha utsläppt utan att hela håret bara hänger 8) hahah, eller ngt sånt.

Kommentarer
Postat av: Rose

Haha ja joinade dej dt där me frillan :P kapade typ lika mkt som du i lördags ;)

2011-01-24 @ 20:36:06
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0