spending my time

Har typ regnat hela jävla dagen. Det suger. Jag, syster och Nico var iaf ute och promenerade lite idag :) Eller syster promenerade mest, för Alex var så klantig och glömde sin plånbok.. så snäll som man är så åkte jag och mötte han för att lämna den. iaf, tack syster för hjälpen!

Har inte gjort så mkt mer idag. Typ spelat lite wii, såg nyss på Solsidan och sen Time out, och well snart är det dags för kvällspromenad med Nico. Den lilla busen snodde en bit pizza tidigare! ;O då blev jag arg x) and no way att han fick käka upp den. hahah. Var nyss ngr äckelungar som busringde på dörren, valde mellan att dampa eller inte bry mig.. det blev att inte bry mig. Bra, för dem har iaf inte plingat ngn mer gång.

Lekte lite med camen tidigare idag x) maha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0