see the world behind my wall

DET ÄR SJUKT FUCKING KALLT! och inte blev det ju bättre av att man åt lite glass nyss.. hahah ;D

Var lite läskigt på väg till jobbet imorse. Det typ svartnade för ögonen på mig, så var tvungen att sätta mig ner :S två gånger! Grymt obehagligt, var iaf skönt att man inte åkte själv då jag hade Alex som sällskap eftersom jag sov hos han igår :P Stackarn var fan på jobbet från 7 till typ 19 idag ;D hahah.
Jag ska öppna imorrn också, för Bella är sjuk och då fråga jag om jag kunde öppna så jag kan åka tidigare hem till Malin :) Vi ska ha myskväll med film och spel och ja allt vad det nu var x) Detta innebär dock att jag ska sova om lite mindre än 3 timmar. Men vafan, 3 timmar hinner man ju massa på ;) hahah.

BTW! jag installerade den nya versionen av msn.. med förhoppning om att den precis som Tebbs sa inte var den nya alla klagar på. Utan ngn ny där man inte ens lägger märke till förändringar.. och det stämde! :D så är superglad! YEY MSN!<3 SMILISAR :D<3 hahah.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag åt oxå glass idag^^



längtar tills imorgon, men vi blir inte många..

2011-01-27 @ 19:37:11
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Erika

Erika stolt över rubriken ;) <3



Stackare, tur att du är bättre nu <3

2011-01-28 @ 09:51:49
URL: http://pepino.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0