never is a long time

Var riktigt härligt väder idag! Dessutom hade jag bara 4 hundar på promenaden idag! Skulle ha njutit satan om det inte vore för en irriterande förkylning :( Näsan min är röd, och jag sitter just nu under filten min och knaprar halstabletter ;P ehheh.

Jag och brur insåg nyss att vi inte setts på en vecka ;O hahah insane. Men idag så! Vilket också innebär att jag får mat! :D fyfan, jag tror fan jag är emot hans nya tider mer än han är ;D hahah. Får börja åka hem och äta hos mamma och pappa när han jobbar.. :) HAHHA.

Lekte lite med camen igår också, så bjuder på ngr bilder ;P

Dessutom ska jag visa mosters fina blogg :D hjälpte henne med den för en tid sedan. Blev väldigt nöjd med den ja! :) HERE IT IS

Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha du är sååå välkommen hit (säger jag) hihi. Va sliten du ser ut ;) Kram <3

2011-01-31 @ 19:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0