I´m still Here

Fan vad dålig jag varit på att skriva blogg nu på senaste tiden ;O har inte skrivit ngt sen jag kom hem från mamma och pappa i torsdags :O Fy skam på mig! haha.
Iaf.. i fredags efter jobbet så klippte jag mig äntligen! :D Tror det var första gången jag fick tvätta håret innan, dessutom hade dem massage i stolen man satt i ;D grymt skönt! Blev ganska mkt kortare, är väldigt nöjd :)

Helgen än så länge har varit bra. Har varit med syster, Alex och Nico och spelat wii :) väldigt roligt! Brur var med en liten kortis igår också. Idag hade jag planerat att ta en långpromenad med Nico (ska passa han från och med idag), men det är pissväder så vettefan hur det blir med det ;O självklart ska man ju ut med honom, men lär ju inte bli lika långt om det fortsätter så här 8) hahah.

Gamla bilder på Nico :) Får se till att ta nya bilder nu när jag passar honom ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0