Godmorgon.

Woho är klar med packningen nu! Ska bara vänta ut tiden tills jag ska gå till bussen. Går ut lite tidigare idag.. ifall bussjäveln får för sig att komma tidigt idag också ;O skrev det inte här på bloggen, men fick fan vänta på den en halvtimme igår eftersom den buss jag skulle ha tagit troligtvis hade åkt mer än 5 minuter för tidigt -.-' blir det likadant idag.. eller om den helt enkelt inte kmr.. så kmr jag dampa :) hahah.

Iaf, kort arbetsdag idag! :D Slutar 1, men kmr gå liiite tidigare då jag ska med bussen som går 2 (okej visst jag hinner på en timme, men är alltid bra med lite extra tid :P). Åker till farmor direkt efter jobbet :D

Igår blev jag iaf kär! I en korthårig collie valp x) Kika här under liksom <3

tryck på bilden så kmr man till kennelns hemsida x) Jag gillar den kenneln, den ligger dock lite långt bort för en som inte har körkort 8) hahah.

Kommentarer
Postat av: jessan

bestämmer du dig för att köpa en så har vi roadtrip till getinge, wohooo ;D

2011-01-05 @ 16:32:28
URL: http://licensetolaugh.blogspot.com
Postat av: Anonym

STAFFESTAFFESTAFFESTAFFESTAFFESTAFFE

2011-01-05 @ 20:54:49
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Nadja

Men jösses vilken sötnos..

2011-01-05 @ 20:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0