Var nog inte vår dag igår.. ;O

Det blev ingen simning igår. Jag och Ronja åkte till simhallen, gick in, bytte om och gick ut till bassängen.. som var bokad och stängd för allmänheten 0.o.. jo men bra att dem säger ngt i receptionen om det -.-'
Vi tog iaf god tid på oss att duscha, sen åkte vi hem till mig. Vilket tog sin lilla tid eftersom vi först stod och väntade på fucking 509an som inte kom ;O vi tröttnade efter ett tag och tog t-banan och pendeln istället. Väl hemma hos mig åt vi mat, sen bakade Ronja brownies :D Supergoda! :)
Det var meningen att vi skulle göra lite annat också, men jag var så sjukt jävla trött och låg och halvsov i sängen från klockan nio ;D hahha. Vet inte riktigt när Ronja åkte :O halv elva? jaa ngt sånt tror jag :P Då somnade jag på riktigt iaf x) Har sovit gott som satan, och well nu sitter jag och äter frukost! :) Gick upp tidigare idag också, eftersom man sovit så länge :D Brukar ju annars gå upp typ.. nu.. eller om typ 10 minuter :P hahha.

Men nee, nu ska jag äta upp min frukost (yoghurt och en browniebit! ;D)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

digggar din frukost :D gott!!



kände för det :)

2011-02-16 @ 12:44:49
URL: http://missmalinerika.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Tack!!!



Åh finns inget som går upp mot choklad till frulle!! Gärna typ kladdkaka så den hunnit gojsat till sig lite under natten

2011-02-16 @ 16:20:08
Postat av: Anonym

/jessan

2011-02-16 @ 16:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0