Uppdatering

Shit vad dålig jag är på att uppdatera bloggen nuförtiden ;O (har aldrig förstått om nuförtiden är ett ord eller om det ska vara tre.. nu för tiden.. hmm, ngn som vet? :O hahah) Har en tendens att ha fullt upp på kvällarna, och well jag trivs med det så länge jag inte kmr hem alldeles för sent.

Tänkte kort berätta att jag hade GRYMT jävla ont i magen igår natt. Vaknade vid 2 (hade lagt mig typ 12..) och var typ asrädd att det skulle va blindtarmen eller ngt sånt där äckligt ;O valde att låtsas som att det inte var ngt och tog två alvedon och la mig i sängen igen. Kunde dock inte somna på typ 1-2 timmar, och skulle upp halv 6.. hahha, för er som undrar gick det inte bra 8) jag vaknade 7.05.. och jag som börja 7 :D.. hahah. Blev en kaotisk morron, men hade som tur var inte ont i magen längre :) haha.

Var med Ronja och My efter jobbet igår och spelade kanasta och såg på innebandy ;P blev grymt jävla sugen på att spela innebandy jaa :O så jag och Ronja ska med My ngn gång (hon spelar innebandy) och provspela! :) Men nee nu hinner jag inte skriva mer. Ska med bussen som går 14 över ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0