*rubrik saknas*

Igår var det snökaos! All jävla busstrafik var typ inställd och allt annat gick helt cp.. Jag och lilla Rutger fick vänta på pendeln i 45 minuter innan den kom. Då stod det att det var den pendel som skulle ha kommit 07.45 som kom 09.27 ;O.. hhhaha helt sjukt! Var ju fullt med folk så fick stå och hålla i Rutger typ hela resan in till centralen. Okej att han är liten.. men efter ett tag var det grymt jobbigt. Han var iaf jätteduktig hela resan, speciellt då och när vi skulle från centralen till t-banan. Var ju grymt mkt folk där. hhaha. 

Jobbet igår var typ nice. Bara 32 hundar, och väldigt korta promenader eftersom vi fick kämpa oss fram x) Bella kom dock inte, hon satt fast ute i buschen där hon bor ;D hahah. Så vart jag och Alex som stängde :) Duktiga oss! GAnska skön stängning också, så det var nice! :)
Efter jobbet skulle vi hem till Jenny och Anton, men eftersom jag glömde mitt jävla sl kort på jobbet och kom på det när jag skulle använda det i spärren vid tekniska, så gick vi fram och tillbaka en gång extra från jobbet till tekniska. Grymt segt, och kan ju säga att jag var liiiiiiite irriterad på mig själv x) hhahaha. 
Hem till Alex, mötte sen upp Fredrik i brommaplan där vi skulle ta 509 till sundbyberg, men den kom typ aldrig så vi åkte t-bana till fridhemsplan och bytte där för att åka till sundbyberg. 

Hemma hos Jenny och Anton var det mkt trevligt med tacoätande, sällskapsspel och sing star! Det dåliga var väl att jag var lite anti allt. Vet inte riktigt varför, men troligtvis för att jag var trött. Kvällen där började bra, men det tog inte alltför länge innan jag funderade på om jag kanske borde ha åkt hem istället.. Men men, det var iaf roligt! Även om det nästan var roligast sen när vi gick därifrån. Jag, Alex och Fredrik skulle hem till Alex, och eftersom kommunaltrafiken fortfarande var lite störd och vi skulle få vänta i fridhemsplan i typ en halvtimme.. så bestämde vi oss för att gå. Så jao vi vandrade från Sundbyberg till Abrahamsberg sådär halv 3 på natten ;D Gick nästan hela promenaden på vägen, och jag kan säga att jag är väldigt nöjd med hur långt vi gick! :D Speciellt med tanke på att jag inte blev trött i benen förrän vi nästan var framme! :) Yey jobbet har förbättrat ngt iaf! :D hahah. 
Var hemma hos Alex vid halv 4, och jao då var det sängdags ;P 

Nu ska vi snart äta pannkakor! Annars ser dagen ut så att det blir vällingby där jag ska köpa hårfärg, sen hem till mor och far där moster ska hjälpa mig färga mitt hår! :) Efter det blir det hemåt skulle jag tro ;) hahah.

Kommentarer
Postat av: Jessica

tog det bara en timme att gå :O Bra jobbat!

2011-02-12 @ 15:00:05
URL: http://jessicagrosenberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0