Hemma sjuk

Vaknade imorse och bestämde mig rätt fort för att stanna hemma. Att jobba skulle ha tagit död på mig. Så skickade ett sms om att jag inte kmr idag, stängde av väckarklockan och la mig för att sova igen. Vaknade 11.35 ;D grymt skönt! Även om jag faktiskt velat sova lite till.. hahha. Men mellan 12-16 kmr det en snubbe som ska kolla ventilerna i lägenheten så då vill jag helst va vaken. Hade egentligen varit skönast att inte va hemma då, men aja. Haha 8)

Så idag kmr jag typ inte göra ngnting! Kanske rolla lite, men annars lär det väl bli till att se på The Vampires Diaries och kanske ngr filmer :P Dock måste jag ev gå till affärn.. för jag har bara ett paket näsdukar kvar ;O gör så ont i näsan att snyta sig i vanligt papper :/

Men nu är det frukost och sen lite The Vampires Diaries! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0