Sjukling här.

Har varit i Karlstad hela helgen! Nice! Förutom det faktum att jag i fredags eftermiddag började bli sjuk. Sen har det bara blivit värre. Vet inte om jag kmr va hemma från jobbet imorrn.. (då kmr dem så slita som djur ;O) men får se imorrn bitti hur jag mår.

Annars då? Joda har haft det bra i Karlstad :) Vi har mest tagit det lugnt, men ahh så¨har jag ju varit sjuk också ;P hahah. Vi var iaf på restuarang på lördagen, väldigt mysig liten restaurang jao! ahh och sen bio! :D Tintin! Tkt den var riktigt bra! Hände saker typ hela tiden :P ahh och så var den rolig också ;)

Men okej, jag orkar inte hålla på med bilder från mobilen, så slänger in en annan bild ;) inte helt bildlöst då iaf ;) maha.

Ahh och så tack till mamma, pappa och syster som passat hunden min! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0