nyår får gärna va över snart ;P

Jag förstår alla hundägare. Förstår detta med "hatet" emot fyrverkerier och smällare. Denna tid är fan inte rolig ;O Gick hemifrån för att gå hem till mamma och pappa vid typ halv åtta (på kvällen) idag, och tror ni inte det är ngr som skjuter fyrverkerier/smällare ;O Tur som satan att vi spelat klippet lite, samt att jag inte befann mig alltför nära. Varje gång det lät hoppade vi och skuttade eller körde lite tricks, och jag tkr faktiskt hon kändes mindre orolig än vid första skottet! Det är bra :) Ska som sagt fortsätta med det där youtubeklippet, jag tror fan det är en bra grund iaf! Och så har jag planerat precis hur jag ska göra på självaste nyårsafton. Tror vi kmr greja det, ja jag hoppas verkligen det iaf!

Angående hennes mesigheter när det kmr folk så har jag fått lite tips från Yvonne -uppfödarn min vettni- om hur jag kan göra. Så jag ska börja med det på nyårsafton :P Ser fram emot att få bort hennes mesighet när det kmr folk. Hon behöver inte bli asglad och älska besökare, men hon ska inte behöva bli orolig av det hela. Det är mitt mål, och jag ska kämpa för att nå det! :)

Kommentarer
Postat av: Jessan

FIN HEADER!

2011-12-29 @ 20:40:59
URL: http://jessicagrosenberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0