LIVING FAST.

Kryssningen:
ASNICE! Synd bara att jag inte alls var på topp. Knappt sovit ngt natten innan, och ahh, inte var jag helt frisk heller ;O men det var iaf grymt roligt! Gillar musiken, även om det egentligen inte är riktigt jag ;P Var btw på Monday Bar kryssningen, tror aldrig jag sagt det :P hahah. Grymt nice iaf! Och jag är taggad inför nästa Monday bar kryssning i mars xD maha!


Hundmässan:
Underbar likt alltid. Även om vi faktiskt inte var där så länge som vi brukar. Min nästa hund blir iaf definitivt en staffe! Fast såklart inte än på ett tag. Först har jag en hel del att träna med Vovva ;P Första hunden ska va näst intill perfekt -iaf inte rädd för folk- när man skaffar sig nästa ;P

Nu:
Jag och Malin har käkat mat. Just nu spelar vi musik och sjunger lite sådär lagom falskt ;) maha! Senare får vi se om vi lyckas ta oss ut, eller om vi däckar i soffan x) hahaha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va menar du med falskt? :O

2011-12-11 @ 21:04:57
URL: http://missmalinerika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0