Filmkväll i Farsta :)

Igår skulle jag egentligen ha varit med Alex och haft spelkväll, men det blev inte så. Istället hängde jag med Jenny och Anton (som var snälla och både hämtade mig och skjutsade hem mig :D) till Rose för filmkväll. Även Anneli med Enzo var där, jao samt Johan ;P Tog med mig vovva, som faktiskt skötte sig riktigt bra! Hon var lite rädd för Anton i början, men under kvällen så blev det så mkt bättre :) Johan kom hem efter att vi varit där typ en timme, och jag förberedde mig på hennes vanliga reaktion. Att oroligt gå runt och småskälla och sen sätta sig i ett hörn.. Men hon gjorde det inte ;O Hon gick fram till dörren för att se vem som kom, vände när hon inte visste vem det var, men la sig sedan intill soffan vid mina fötter. Sedan var det som om hon inte brydde sig så mkt om honom. Han var ju perfekt också, för han brydde sig typ inte om henne ;P Så det var skönt att slippa hennes mesigheter ;P haha. Duktig lilla Vovva :D Sen att Roses råttor var jättespännande och att hon när Rose höll fram en råtta så dem kunde hälsa var på väg att nafsa lite på den behöver vi inte nämna xD Hahha. Nee men jag sa åt henne då, och hon verkade förstå budskapet, även om hon inte riktigt verkade fatta vad dem var för ngr :P Åhh jag vill ha råttor igen! Fast samtidigt inte.. fick rivsår över nacken då ena råttan fick för sig att klättra ner under min tröja xD men så kan det gå ;P hahah. Sötsaker. Sötbebbar. Sötvovva.

Det bjöds iaf på tacos, och satan vad gott det var :D sen att vi hade stora problem med att välja film är en annan sak. Vi såg typ tio minuter av 3 olika filmer innan vi slutligen valde en film som heter ngt med "White castle".. typ två killar som är höga som vill ha hambrugare från restaurangen White castle, och så händer det massa saker när dem försöker hitta dit ;P ganska underhållande film faktiskt :P hahah. Ahh och efter den blev det en stunds tittande på Borat, vilket var lite underhållande, men kanske inte riktigt min stil. Vi drog iaf hemåt innan den hade slutat. Lika bra eftersom vi typ låg och halvsov på soffan ;D haha. Trevlig kväll iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har ni inte lärt er att när de handlar om vår klass väljer man film innan ^^

2011-12-17 @ 22:02:42
URL: http://missmalinerika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0