jag hinner fan inte skriva blogg längre ;D

Jag hinner fan inte blogga längre 0.o är så social som man typ kan bli, så hinner fan inte xD Fast jag trivs med det, jag gillar att va social :D

Fredagen blev en lugn kväll, har jag för mig xD Jag kmr typ inte ihåg vad jag gjorde 8) eller joo! Åt middag ute med familjen, och sen träffa jag Fredrik :)

På lördagen var det kurs med Vovva! :D Vilket var hur roligt som helst och väldigt lärorikt! Hon var hur duktig som helst, och vår kursledare tkt det var roligt att se en collie som var så på :D Jao min lilla pärla riktigt lyser upp så fort hon förstår att nu är det träning och gott gott som gäller! ;D haha söööt!
Vi missade tyvärr zombieparaden som gick i stan, men vi såg iaf ngr som var sminkade och utklädda till zombies ;P Sen så bar det av ut mot nynäs där det var kräftskiva hos Malin! :D Lite upp och ner under kvällen, men det är mitt eget fel. Jag hatar det :) Dock så var det iaf roligt, och det lugnt bästa på hela kvällen var att vi 8 pers åkte i en vanlig bil för 5 personer och åkte och bada! xD Har ingen aning vad klockan var, men det var mörkt ;P hahha. Ahh och när vi klämde in oss i bilen, onyktra och glada (ja alla förutom Rose som skulle köra :P) så gick det förbi en tant eller ett par eller vad det nu var, och inte fan såg det ut som om hon trodde på oss när vi ropa ut att vår chaufför faktiskt var nykter ;D hahha! HUR ROLIGT SOM HELST! Bäst helt enkelt! :) Jag fick skjuts av Rose till Farsta och mötte Fredrik :) (Mamma och syster var hundvakt då :) Tack till er! <3)

På söndagen gjorde jag typ nada. Fredrik var pigg som satan medans jag var huuuur seg som helst 8) hahah det som brukar va tvärtom ;P Vi tog det typ lugnt och bara slappade tills han skulle dra för att träffa sin mor :P Då dröjde det inte länge innan jag fick sällskap av Sarax2 och Vovva. Vi spelade wii och åt på subway x) senare när den andra Sara (systers kompis dåra) gått så tränade vi lite klicker med Vovva, hon är faktiskt väldigt duktigt på targeten, eller vad fan man nu ska kalla den 8) men ahh då när man sträcker ut handen så ska hon trycka nosen mot den, det är hon hur duktig som helst på :) Och att ta ögonkontakt gör hon typ direkt också, och dem två sakerna var hemläxa från kursen :P hahha fortsätter det så här kmr vi äga ut dem andra på kursen ;) hahah :D

Idag har jag varit med Ronja efter jobbet :) Vi gjorde tacos och snackade massa skit som vanligt ;) hahha. Sen var det meningen att Ronja skulle baka sina berömda brownies, men det hann vi icke med :P så kan det va ;P När hon åkt så tog jag mig en liten kvällsrunda med Rebelle där jag hade henne lös nästan hela tiden, vilket gick riktigt bra! Dessutom körde vi lite med klickern och jävlar vad hon gillar just den där targetövningen! Hon riktigt kmr galopperande emot handen ;D nu ska jag bara bestämma vad jag vill ha för ord, kursledaren min har ordet "touch", funderar faktiskt på att ta det.. men ahh sen ska vi helst enkelt lägga till ordet till det :P Ska satsa på att ha det inövat och klart tills på lördag! :D Rebelle är ju grymt lättlärd, men ahh är ju första gången jag tränar med klicker så man vet ju aldrig ;P hahha. Jao vi får se :)

Och nu blev det långt som vanligt, fastän jag som vanligt tänkte att jag bara kastar in ngr meningar om helgen och sådär.. hahah jao jag äger på att skriva kort.. :) ehhehe, haha ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0