Sociala Sandra

En väldigt bra dag har det varit! Är fan inte mkt som är negativt just nu faktiskt :) Jobbet var okej, hade en grupp på 6 hundar idag, varav min hund tillsammans med en annan gick bäst! :) Duktiga collie jao! <3

Efter jobbet åkte jag, syster och Vovva till Ulriksdal för att börja packa så smått. Har ju sagt upp lägenheten så. Det blev dock inget av det då vi insåg att vi fan inte har ngr kartonger att packa saker i xD hahah. Men brur var hemma och ledig, och det hela slutade med att vi åt tacos! Pappa kom också och gjorde oss sällskap, och vi spelade lite kort och så titta brur och pappa på fotboll medans syster och jag tog oss en promenad med Vovva och typ väntade ut tiden ;P Mkt trevlig kväll med min fina familj :) <3 (ahh minus mamma då hon är i Grekland :P)


Översta bilden: syster, jag och pappa! Undre bilden: brur och jag!

Och helgen som kmr är redan nu fullspäckad! Som vanligt då ;D På ngt sätt blir det alltid så för mig :P men, men, ser fram emot helgen jao! Ahh och imorrn är det teoridel på kursen som jag ska gå med Vovva :) Spännande, spännande :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0