önska mig lycka till x)

Jag rollar, och det är hur roligt som helst! :D Kände mig lite ensam för en stund, förvånade mig att känna det så, men antar det var för att jag satt framför datan själv längre än vad jag är van vid nu ;P så jag tog tag i orken och tränade lite med vovva inomhus :) körde vidare på det vi lärt oss på kursen, samt körde lite kryp och slalom mellan benen xD är så roligt att träna med henne! Hon är så otroligt på :D När vi körde targethanden så vifta hon hela tiden på svansen, hon gillar verkligen den :D skitbra, eftersom den används vid inkallningen ute :P Hur som helst så släppte min ensamhetskänsla direkt när vi tränade, och jag trodde typ vi träna 5-10 minuter, men vi körde fan nästan 20 minuter xD Snacka om att tiden flög förbi :P

Men ahh, insåg nyss att jag borde lägga mig. Öppnar imorrn så blir till att gå upp strax efter 5 x) hmm, alltid lika roligt.. ;O hahah. Men är iaf skönt att sluta 15 :P Men ahh, schemat just nu är att jag ska vänta på svar på mitt roll. Sen ska jag svara på det, för att sen fixa lunch till imorrn (makaroner ;P har köttfärs i frysen så ;P) samtidigt som jag diskar. Efter det blire en kort sväng med Vovva, tror inte hon kmr göra ngt, men ska iaf ge henne chansen att kissa om hon behöver det x) Sen blire sängen! Eller okej, troligtvis svara på rollet en gång till, men sen sängen :P satsar på att va i säng halv 12, och då borde jag också stänga av datan. Tror ni jag lyckas? ;P

synd att den är suddig, för annars är den ju superfin <3 ska iaf få fler bilder av syster, och sen måste jag verkligen bli bättre på att ta med mig kameran när jag är ute med Vovva :P

Kommentarer
Postat av: tebbs

herregud vad hon har blivit stor!!

2011-08-28 @ 22:59:20
URL: http://atebbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0