You bleed just to know you´re alive

Skjut mig ngn? Hatar, hatar, hatar att känna såhär. Men du verkar ju inte fatta. Eller kanske bryr du dig inte? Men jag bryr mig. Så mkt att jag gråtit flera dagar i rad nu. Det är inte roligt, och well jag skiter i att vi snackade om saken i helgen.. det verkar ju som om budskapet inte gick fram. Visst jag fattar att du inte tänker ersätta mig.. men varför gör du då allt du annars brukar göra med mig med din nya vän? Okej visst, nya vänner är alltid roligt, speciellt om man blir så bra vänner.. men återigen.. fattar du inte hur det får mig att känna? När du träffar denna person VARENDA JÄVLA FUCKING dag efter jobbet. och frågar jag om vi ska göra ngt så kan du inte eftersom du ska göra ngt med denne.. det är inte roligt kan jag ju säga.

Skulle på innebandyträning idag.. skyndade mig till tekniska och blir väldigt nöjd när jag inser att jag gott och väl hinner.. men sen inser jag att det tydligen är stopp mellan stockholm central och häggvik.. vilket innebär att jag inte hinner till träningen. Ringer Ronja som säger att dem kanske kan hämta mig i ulriksdal, så tar t-banan till bergshamra och springer satan till bussen. Hinner, men trots detta så hinner dem inte hämta mig, och jag sitter nu hemma och deppar sönder eftersom ensamheten trycker inom mig. Kul liv eller hur? :D..

Kommentarer
Postat av: catja

usch, förstår att du känner dig endam och är ledsen. kram

2011-04-07 @ 20:31:48
URL: http://catjasblogg.blogspot.com/
Postat av: catja

oj..slirade till på tangenten

2011-04-07 @ 20:32:46
URL: http://catjasblogg.blogspot.com/
Postat av: Jessica

<3 kram till dej lilla gumman, jag förstår precis!

2011-04-10 @ 10:27:35
URL: http://jessicagrosenberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0