Praktikanthelg

Insåg nyss att hela helgen kmr spenderas med praktikanter vi haft på jobbet xD lite roande faktiskt. Annars då? Jag tror det är ngt fel på mig.. hahah. 
Vi har typ spelat tp hela kvällen :) var kul i början, men sen blev jag så grymt jävla trött :O vettefan hur det gick till, men aja x) ehhehe.

Verkar va sängdags snart, eller ahh.. Alex håller på och fixar sängkläder till alla ;P har blivit så dålig på att skriva längre texter känner jag, men kanske är bra, eftersom ingen orkar läsa långa texter xD hahahaa. 
Nej nu äre dags att avsluta här :) ALla typ läser vad jag skriver, eller mobbar mig för att jag bara skriver med pekfingrarna ;O hehehe x)

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha nääää du var supersöt när du skrev med pekfingrarna :D hihi

2011-04-02 @ 15:41:25
URL: http://jessicagrosenberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0