ohh intressant.. ;O

Jag har hittat en ras som intresserar mig.. Canaan dog! ;O tkr dem är väldigt fina, och dem låter väldigt intressanta. Ska forska vidare på detta, samt förbereda mig på att fråga ut eventuella utställare i vinter när det är hundmässan :D om nu denna ovanliga ras kmr finnas där..? Hahah, vad är det för fel på mig? ;O typ alla raser jag finner intresse i är ovanliga -.-' hahah. Aja, jag vill helst ha en staffe, och planerar att fråga ut folk i rasmontern i december :)

Tryck på bilden för att komma till en av dem två kennlarna i Sverige ;D

Well jaa vi får se. Nu ska jag iaf springa på toa. Håller på att kissa på mig! ;O ifall ngn ville veta det xD ahahha. Sen ska jag duscha ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, längtar till hundmässan :D

2010-09-29 @ 10:09:34
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0