I've just made myself a deal

Imorse ville jag inte alls gå upp. Mådde inte direkt bra, men bestämde mig för att trots detta kliva upp (klockan 5) och åka till jobbet. Skulle blivit väldigt struligt annars så. Sa till mig själv att om det fortsätter lika illa som det var när jag vaknade så skulle jag åka hem så fort dem andra kom dit. Men då kändes det faktiskt lite bättre :) Sen har det gått upp och ner hela dagen. Just nu är det faktiskt ganska bra :) Hoppas det håller i sig så jag slipper va dålig hela helgen ;D

Jag har fortfarande lite ont i mitt pekfinger, men just nu kan jag iaf skriva med det :D det kunde jag inte igår xD Har fått asont varje gång jag kmt åt det idag, men nu gör det bara ont ibland x) typ.. i vissa vinklar eller ngt sånt ;p hahah.

Visst ja! Jag och Alex åkte till Bromma flygplats och kikade in nya Gallerian (eller vad det nu kallas för xD) Bromma blocks. Eller heter det Bromma block? hmm.. jaa med eller utan s, skitsamma :D hahah. Var asfint iaf, dit ska vi åka och köpa årets julklappar iaf! haha ;)

Funderade på om jag skulle försöka återfå lusten till rollspel.. men jag är faktiskt mer sugen på att fortsätta se på Vänner. Såå jaa, rollspelandet får vänta, nu ska jag se Vänner! :D

I brist på ngn annan bild så tar vi en fin bild på Vännerna ;D hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0