Förändringar kmr ske

Nu ska ni få höra ngt spännande! Vi ska troligtvis göra om här hemma! Mammas och pappas rum -som är störst- ska vi dela upp så det blir två rum, som jag och Sara ska ha. Brur ska troligtvis få ha kvar det vi har nu, och mamma och pappa kmr ta saras rum :P om deras säng kmr in där xD haha. Vet inte hur jag känner inför det.. känns lite jobbigt att det bara kmr va en tunn vägg mellan mig och syster då.. men samtidigt så kmr det bli ncie med eget rum! :D Ahh.. och ska det funka så ska vi också möblera om i vardagsrummet så att soffan står på motsatt sida än där den står nu x) maha. Spännande, spännande. Får se när det blir av bara.. hahah.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha i veckan när jag kommer misstänker jag. Lär väl inte hända något annars :P

2010-09-19 @ 18:58:25
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: malin

hejjar på nadja ;)

2010-09-19 @ 20:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0