For some reason I can't explain

Fy satan vad onyttig jag känner mig.
Idag har jag förutom frukost och middag endast ätit onyttigt. Pizza till lunch, tårta på jobbet, tårta hemma. Har dessutom druckit cola. Flummade idag också, känner på mig att denna vecka blir en flumvecka. Jaa det verkar troligt då jag planerar att va uppe lite längre än jag borde ikväll ;D Kmr dö imorrnbitti, öppnar ju, men hey, det är inte hela världen x) hahah.

Annars då, joo det är helt okej. Känns bättre i kroppen iaf, även om jag fortfarande har ont ;O heheh. Men nee, nu ska jag satsa på att svara roll, samtidigt som jag ska lyssna på hög musik :D Kmr inte gå bra, men vi låtsas :) hahah.

och visst ja! JAG SKA PASSA PUTTE :D så alla vet. Maha x)

Kommentarer
Postat av: Sara

När ska du passa honom? :D

2010-09-14 @ 19:59:06
URL: http://lacostiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0