Taggad som satan

Woooho, nu är jag klar med packningen :) haha jag kmr dö imorrn -.-' det suger att vi inte bor preeeecis vid t-banan som förut. Okej, det är inte långt, but still. Sen kmr jag ju dö efter jobbet också, eftersom jag ska ta mig från jobbet till tekniska.. det är en promenad på 15 minuter. MIN VÄSKA ÄR FÖR TUNG FÖR DET! </3 Ändå har jag verkligen snålat och bara packat det som måste med ;O ehheh. Annars är jag ju känd för att alltid packa alldeles för mkt x) heheh. Eller ahh.. känd och känd vettefan ;P AHHAH.

Men ahh.. så jag kmr dö två gånger imorrn, men det gör inget.. för jag ska till Idre! :D FEEEEEEST hela helgen! Yeah! Kmr bli asnice, och jag kan ju säga att jag är grymt taggad! :D Det spelar ingen roll att väskan är tung som satan. Spelar ingen roll att jag kmr gå upp klockan 5 imorrn eftersom jag ska öppna. Det spelar ingen roll, för den här helgen är efterlängtad! :D

Ahh men nu är det snart läggdags x) hahah. Vi hörs på söndag ;) maha.

Kommentarer
Postat av: Rose

Sen hör jag av mej och säger att ajg är dödssjuk så dt blir ingen fest lr resa :P

2010-10-29 @ 08:29:53
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: Anonym

hare bäst gullet, akta halkan <3 (;

2010-10-29 @ 17:19:13
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0