Sovatime

Ojoj, jag har för mkt att göra :P Kom hem, åt middag och såg ett vänner avsnitt. Sen har jag fixat lite på Ez och då också svarat på roll. Hinner inte mer, och skulle egentligen ha lagt mig för 10 minuter sen 8) heheh. Aja, spelar ingen roll om det blir lite senare än så, eftersom jag alltid räknar det som om jag somnar vid 23. Hahah.

Hade tur när jag kom till posten för att hämta mina filmer ;P dem skulle typ precis stänga men jag hann iaf :D maha.
Imorrn är det fredag! :D Jag ska sova hos Malin! <3 som jag inte träffat på aslänge ;O usch för det, men jaa imorrn sätter vi stopp för det :D hahah. Ehh jaaa.. helgen ser ut att bli nice, me like :D och well jag orkar ju inte lägga in bilder från mobilen.. (heheh ovanligt jag vet :D).. så tar bilder på filmerna jag köpte från google :D mahah ;P

Nu ska jag sova :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0