So you sit home alone

Jessica fick mig på bättre humör :) Tankarna finns ju kvar, men jag är ibland bra på att skjuta undan dem. Så det gör jag nu :) Istället kom jag på att jag minst ska simma två dagar i veckan. Måndagar och onsdagar har simhallen öppet till 21, och då ska jag simma! Oavsett om jag blir själv eller inte. Känns dock bra att jag får sällskap iaf minst en gång till innan jag kanske simmar själv, för på måndag ska jag och Ronja träffas och simma :D
Insåg dock att jag inte kmr kunna simma ngt mer denna vecka. Det känns ju trist, men vi kan ju säga lite kort att jag värmer upp ;P hahha. Sååå.. nästa vecka är det MINST två dagar i veckan som gäller :) japp.

Såå vad ska jag göra nu då? Jag är trött men samtidigt inte. Har inte direkt ngt att göra.. så skulle lika gärna kunna gå och lägga mig. Men jag vill inte att det ska bli morgon, för då måste jag ju gå upp ;D hahah. Inte heller är jag rollsugen, och well det suger jue.

Får hitta på ngt att göra. Kanske se på Vänner? Då blir man iaf glad :) jaa det ska jag fan göra! Har 4 avsnitt kvar av säsong 7! orkar inte leta ngn bild så skiter i det. Äsch fyfan ni är väl vana vid bildlösa inlägg nu? ;P hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0