ring-noja

Jag håller på att försöka rädda Ez. Det är lite jobbigt för tillfället, men vi får väl hoppas på det bästa helt enkelt.

Var jobbigt på jobbet idag. Fyra pers på typ 40 hundar ;O hahah, hemskt. Blev många promenader och jag är nu helt slut i benen. Det värsta är att sannolikheten att det blir nästan lika jobbigt imorrn är ganska stor.. ;O heheh.

Träffade iaf Nadja efter jobbet. Vi kikade runt lite i v-by :) Jag köpte en ring :D woooho, jag har fått ring-noja som mamma så fint kallade det xD dock så insåg jag sen att jag tappat en av mina ringar jag köpte i.. tisdags? ;O usch för det :/ men den passade inte helt så får väl se det som det positiva i det negativa.. eller ngt x) ehehh. Nadja åt middag här och hjälpte mig med lite saker och så :) Tack tack kära moster! <3

Men nee, nu ska jag snart skita i allt och se på film :D haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0