If you wanna fight I'll stand right beside you

Det känns bra. Även om det ännu känns lite svajigt. Inte så konstigt kanske, eftersom tiden troligtvis är det största problemet. Och hur kämpar man emot tiden? Bra fråga. Men som sagt, det känns bra, och inatt kmr jag somna med ett lätt leende över läpparna.

Samtidigt så känner jag mig orolig. Inte för ngt som har med saken ovanför att göra.. utan för dig. Livet är svårt, och jag önskar att jag visste vad jag skulle göra för att göra det lättare för dig. Men jag vet inte, och allt jag kan göra är att bara visa att jag alltid finns här för dig. Oavsett vad. Oavsett när. Älskar dig moster <3

Sen är det ännu en person som får mig orolig. En person jag inte träffat på länge, och som jag på sätt och vis känner att jag glider ifrån. För varje dag vi inte träffas känns det som om vi tar varsitt steg åt olika håll. Kämpa på, jag vet att du är stark. Att du klarar det, och att vi kmr ses snart igen. Stressa inte, jag finns här och väntar, eftersom jag vet orsaken till att vi inte ses. Det är inte ditt fel, och jag hoppas att du vet att du är en av dem som jag alltid kmr vilja ha kontakt med. Puss på dig du Klassens LoL <3

och visst ja, filmen, The Last Airbender.. sög så hårt ;D hahah. Grymt dålig. Jag och Alex satt och garva åt typ hela alltet. Usch, den tecknade serien är så mkt bättre! :) maha. Och så är det sjukt att det alltid händer så mkt när man är ute med "gamlingarna" ;D hahah. Inte för att dem är gamla, men jaa ni fattar ;P hahah. Slag utdelades och folk blev utkastade och jaa jag vet inte vad. Insane, och man undrade ju lite över hur det kmr sig att dessa lite äldre personer -som bör va mognare än oss ungdomar- inte klarar av att lösa saker utan bråk..? Medans jag aldrig varit med om bråk när man är ute med sina jämngamla kompisar.. ;O Hahah, som sagt sjukt. Inte för att jag skyller på mitt sällskap ikväll, nee hell no! Förstår dem, men fattar inte vissa människors problem bara x).. Men hey, nu ska jag faktiskt sova. Godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Tack gummsan, vet att du finns å detsamma till dig! Å ja man kan undra vad vissa människor tänker med el dom tänker inte alls. Kram <3

2010-10-17 @ 12:37:25
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Nadja

Älskar dig med! <3 kram

2010-10-17 @ 13:04:47
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3 :)

2010-10-17 @ 16:01:03
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi kommer alltid ha varandra, det vet jag älskade vän<3

2010-10-17 @ 16:03:20
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0