I just wanna have a good time

Jag har inte sett på Vänner idag ;O kanske ska avsluta med det? hmm.. Är hungrig men vill inte äta ngt. Så borde kanske bara gå och lägga mig så det blir morgon och jag får äta frukost? HAHah 8) hmm, jaa hur ska jag göra. En väldigt bra fråga. Typ.

Har massa roliga saker att se fram emot denna vecka.
Imorrn ska jag troligtvis träffa Fredrik :) Man vet dock aldrig 8) heheh.
På onsdag blir det nog simning!
På torsdagen ska jag med Alex på ngn Tigerkväll på Naturhistoriska ;P
På fredagen är det Idol! och ännu bättre; jag ska sova hos Malin! <3
Sen på lördagen är det inflyttningsmiddag/liten fest hemma hos Alex :D

och voilá! Massa roligheter! :) maha, me like.

Men nee, nu har jag bestämt mig. Loggar in en sista gång på vargarna för att se om folk svarat på roll. Om dem har det så svarar jag på dem, annars går jag och lägger mig x) Yeees.

Kommentarer
Postat av: marie

Hoppas du kan skaka lite vett i honom, jag blir galen på honom.Åh hoppas hoppas det blir som jag hoppas på. Kramiz kramiz

2010-10-19 @ 12:18:52
Postat av: Sandra till Marie

haha jaa vi får väl se ;P

kramar

2010-10-19 @ 21:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0