Happy

Man är lite sliten efter gårkvällen, men det var iaf grymt roligt! Roligt folk, dem flesta kände man ju men inte alla x) Händelserik kväll, och gillar att kvällen slutade som den gjorde :)

Kom hem för typ en halvtimme sen, syster hade varit snäll och lagt ut madrassen till Malin. Sötsyster <3 Inte för att vi behövde den nu, men snällt iaf :)

Jag är glad. Känns riktigt bra och även om jag egentligen inte vill sitta framför datan hela dagen.. så kmr jag troligtvis inte orka göra ngt annat ;P men tror fan leendet kmr ligga över läpparna hela dagen ändå :) Det gillar vi!

BILDER! Först ngr från i fredags på jobbet.. liksom snö!



och så en bild på mig och min alldeles egna stylist ;P sötmoster <3

Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha din stylist ser jätte glad ut ;P

Kram <3

2010-10-24 @ 13:47:58
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: simone

vilken söt vovve :D

2010-10-25 @ 17:09:47
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0