fullt upp hela dagen

Har tillbringat hela dagen hemma hos Alex i hans lägenhet där vi målade :) Alex och Jessica åkte dessutom till Ikea, så kvarlämnad blev jag och Fredrik för att måla, men sen åkte han hem så jag blev ensam med vovvarna. Jag har ju Putte och Alex passar Pontus denna helg x) Sötvovvarna fick dock inte va med oss och måla, nej dem var instängda i köket stackarna ;O men dem fick iaf röja runt inne på ett dagis två gånger :) maha. Så har varvat dagen med hundvaktande och målande, och kom ganska nyligen hem till lugnet. Typ ;P Jag och syster ska se Prince of Persia nu! Sen efter det, eller kanske mitt i filmen, blir det väl ngn kvällspromenad med Putte x)





Kommentarer
Postat av: jessan

haha miffobilder (L)

2010-10-10 @ 15:18:36
URL: http://jordentilljessica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0