Tell me everything will be okay

Mina tankar snurrar, men jag tänker inte låta detta förstöra den här dagen. Ikväll är det nämligen Harry Potter 7, del 1 som gäller! :D Woooho, längtar tills ikväll :)

Gick upp strax efter 7 imorse. Skulle ju egentligen ha duschat igårkväll, men orkade ju inte ;D så gjorde det imorse istället :) Ska typ inte gå hemifrån förrän om en timme, så har gott om tid på mig att sitta här och sen kanske till och med fluffa håret :D Tänkte dock börja med att slänga in lite bilder, eftersom bloggen min är så grymt bildlös just nu ;O hahah.

Hundarna på dagiset är experter på att hitta lite.. speciella platser att ligga på xD


Hundarna jag och Alex vaktade i helgen :)


Ena halvan av mitt rum :) Den enda halvan ni får se, för den andra halvan är tom, förutom på två kartonger med kläder och lite annat som jag ännu inte orkat packa upp xD hahha.

Kommentarer
Postat av: jessan

hahahahaha döööör på de första två bilderna!



skönt med eget rum igen? :)

2010-11-17 @ 09:51:07
URL: http://licensetolaugh.blogspot.com
Postat av: Anonym

håller me jessan! hahaha!



åh mysigt rum, pläden<3

2010-11-17 @ 16:15:19
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0