Liten uppdatering

På ett sätt är det grymt skönt att va ensam hemma. Jag har spelat hög musik och sjungt med samtidigt som jag börjat så smått med att packa upp kläderna samt ställt fram lite saker på hyllorna i lägenheten :P Vi har dock inte så mkt att ställa upp, så får vara tomt ett tag till. Syster kommer iaf snart, det kmr bli lite skönt att få sällskap :) Hon ska få hjälpa mig bära in ena byrån i mitt rum, så att jag sen kan packa upp resterande av mina kläder :D Sen ska vi handla, samt ta oss en tur till tvättstugan och se om vi överlever det ;P hahah.

Vad händer mer idag? Ja inte vet jag x) Är idol ikväll, men kanske kmr jag missa det :P Beror på om Fredrik kmr hit eller inte. Han gillar det inte så :P haha. Jag måste så köpa mig en egen cam, så jag kan lägga in lite fler bilder på bloggen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0