I heard that girls are from Venus, and that guys are from Mars

Det finns mkt som jag känner att jag vill skriva. Det finns mkt som jag känner att jag behöver skriva. Men jag vet inte hur mkt man kan dela med sig av. Samt att jag omöjligt kan formulera mig. Olika tankar flyger fram i huvudet. Tankar som gör mig rädd. Tankar som gör mig orolig. En sak vet jag i alla fall. Det handlade inte om dig. Det var länge sen det gjorde det. Det handlar om oron över att inte träffa ngn annan. Oron över att ständigt få känna den här känslan av ensamhet. Sedär, där fick ni ngt litet privat att läsa iaf x) hahah.

Kommentarer
Postat av: Ronja Rövardotter.

Sandra, jag älskar dig. <3

Bara sådär om du hade missat det. ^^

2010-11-30 @ 18:17:30
Postat av: Ronja Rövardotter.

Sandra, jag älskar dig! <3

Tänkte bara om du hade missat det eller så. ^__^

2010-11-30 @ 18:29:39
Postat av: Ronja Rövardotter.

Kul att båda skickades samtidigt då när den första först inte ville funka. :p Haha.

2010-11-30 @ 18:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0