ZzzZZZzzzZ

Har haft fullt upp hela kvällen. Fixat på Ez, vilket jag inte hade gjort sen i.. söndags. Så jao det var en del. Men nu är jag så trött att jag knappt orkar hålla ögonen uppe. Försöker bestämma mig för vad jag ska ha för dricka men kan inte riktigt tänka klart. Hmm tror jag bestämmer mig imorrn istället. Jag lär väl ändå gå upp före brur min ;D haha.

Hoppas som fan att det blir fint väder imorrn. Det är sagt att det ska regna, men man vet ju aldrig. Så ja jag hoppas. För jag vill åka båt. Annars hoppas jag vi kmr på ngt annat att göra.. eftersom det annars kmr kännas som att jag är ledig från jobbet i onödan. Men men.. vi håller tummarna för fint väder så får vi väl se om vi har tur eller inte x) ehehe. Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0