Vara uppe hela natten..

Jag vill rolla mer. Vill sitta här hela natten :) Det är precis vad jag vill, men inte direkt vad jag kmr göra nej. Halv tolv kmr jag hoppa i duschen och efter det ska jag sova. Blev inga 2 and a half men avsnitt idag </3 ska försöka se massa imorrn :) Fastnade vid rollspelen så jao. hahha.

Mammas och pappas data är helt okej, men jao jag saknar min egna :( Hoppas verkligen Jompa kmr förbi imorrn och fixar den!  Men nu ska jag rolla lite mer innan det blir dags för att dra :P

Kommentarer
Postat av: namnlööös 8D

Gissa vem som sitter uppe såhär sent då (a) får börja lägga av med det här, vi skyller på att det är söndag och jag gick upp halv fyra! xD

2010-05-17 @ 01:41:14
Postat av: sandra till namnlös..

JOULINE! :D

2010-05-17 @ 18:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0