"Jag dansar aldrig nykter..!"

Jag lever faktiskt fortfarande, har bara haft fullt upp hela dagarna ;P I fredags var det båt med trevligt folk. Spelade lite boule, åt ute och sen blev det kortspelande där jag gick plus eftersom jag spelade ihop med pappa ;D Igår, alltså lördag, så var det Solvalla som gällde. Uppe typ klockan 9 så vi lite senare kunde gå vidare till min gudfar där vi gjorde massa system och grejs på vilka hästar man skulle spela på ;P eller ngt. Jag är inte direkt ngn expert så kände mig väldigt lost, men brur min förklarade lite iaf :) Vidare till Solvalla där jag dem första timmarna var lite anti eftersom det var kallt och segt, och inte heller ville jag dricka ngt eftersom toaletterna var snusk :O (blir alltid grymt kissnödig när jag dricker) hahah. Men fick låna brurs jacka sen (den var varm<3) och fick också en cider så vågade mig på att dricka den ändå ;P Då blev det faktiskt bättre, och trots alla regnskurar så hänger jag kanske med nästa år också :)

Efter Solvalla blev det iaf grillning hemma hos min gudfar, (jag och brur fick ta varsin cykel för att cykla till Söderberga och handla lite saker ;P) men kvällen blev kort så jag och brur drog upp till v-by för att träffa Nadja och Ullis på Baron :) Mysigt! Även Roger och Christian kom dit sen. Vi skulle vidare men vafan det blev ju bara kaos ;D hahha! Ringde Eddie (Taxichaffis Nadja känner :P) som körde oss till Cattens -som typ suger men är det enda stället i västerort som stänger 3- som typ inte var öppet eftersom det blivit nya ägare som höll på att bygga om och ha sig 8) Fast Christian fick beställa öl som han dock inte fick dricka upp då ägaren kastade ut oss för att vi typ skrattat? 0.o weird. Dessutom blev ägaren värsta sur på mig bara för jag kommenterade att det inte fanns ngn musik och att det var såntdär.. papp på golvet. Hahah, men alltså drev han eller? xD ofta man blir sur för det. Weirdo :D ehhehe.
Ullis gav upp, brur gav upp så jag, Nadja och Christian ringde Eddie igen och drog vidare in till stan där vi skulle träffa Mackan och gå in på Grodan som tydligen skulle ha öppet till 5! Men väl inne i stan får vi reda på att Grodan tar 160 jävla spänn i inträde.. typ HELL NO :D gick vidare till ngn pub men väl utanför gav jag och Nadja upp så åter igen -för tredje gången- ringde vi Eddie och åkte hemåt ;P skum kväll jao, men var roligt att träffa alla :) Speciellt lilla moster som varit sjuk så länge :P

Insåg nyss att jag åkte taxi totalt 5 gånger under gårkvällen ;D haha helt sjukt. Och Emils kommentar när vi kom till Cattens var ju så jävla skön! "Drömmer jag..?" HAhah! Nee fyfan, härlig kväll iaf, och well nu ska jag slänga in lite bilder från dessa dagar och sen ska jag nog fan lägga mig lite i solen på balkongen och kanske se Eurovision Song Contest som jag missa igår ;P haha!







-----------------------------------------------------------------------------------------





Kommentarer
Postat av: Nadja

Va f-n gör Jari under stängslet? haha. Bästa kommentaren på hela kvällen/natten igår var Emils. Drömmer jag! haha. Tack för en rolig kväll trots allt strul. Kram <3

2010-05-30 @ 12:08:55
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0