Trött

Här sitter man och glor på Gossip girl, så slutar det funka efter typ halva avsnittet -.-' IRRITERANDE! Får vänta ett tag innan jag kan fortsätta se det, så tänkte att jag kan skriva blogg och fixa med lite annat under tiden. Blir tidigt i säng ikväll eftersom jag öppnar imorrn. Är bara halvdag imorrn så det är nice! :D Torsdag och fredag har dagiset stängt så då är vi lediga :) Skönt! Planer inför långhelgen är bland annat bio -Robin Hood- och eventuellt grönan och kanske fest. Jao samt slappande :) hahah. Tror hur som helst att det kmr bli skönt!

Imorrn ska jag btw klippa mig! :O vettefan hur jag vill klippa mig, men lär väl mest bli på längden 8) hahah, jao vi får se. Men okej nu ska jag läsa lite bloggar och sen kanske jag passar på att duscha medans jag väntar på att få se klart avsnittet. Jao vi får se. Blir ett bildlöst inlägg igen. Fy skam på mig x) hahah.

Kommentarer
Postat av: Nadja

När slutar du imorrn?

2010-05-11 @ 20:25:09
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack :)

2010-05-12 @ 18:17:58
URL: http://lacostiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0