Taggad till tusen!

Jag har ju inte direkt bråttom nu, men kan säga att det var bra att jag började tidigt ;) hahah. Ska bara äta och byta kläder så är jag klar att åka sen. Ska inte gå hemifrån förrän om 45 minuter så jao jag hinner ;) Dock så ska jag sminka mig och fixa håret lite mer sen på båten tror jag. Hahah. Eller okej, en miss i planeringen är det, eftersom jag hade tänkt att jag skulle hinna svara på alla mina roll, men hann bara med en karaktär. Eller.. ska nog in och iaf försöka hinna svara med dem nu. Kanske hinner jue :D hahha. Ha en bra söndagskväll! HAHA, ofta. Det är bara vi som ska på kryssning som kmr ha det asnice! Jag är taggad jao! :D

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ha så skoj å se till att dansa ordentligt nu eftersom det inte blev något igår ;) kram

2010-05-30 @ 16:25:10
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Jessan

ha så kul:D

2010-05-30 @ 17:49:34
URL: http://jordentilljessica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0