Morgoninlägg :)

Jag var på väg att gå upp en kvart tidigare än vad jag brukar. Jag satte mig till och med upp för att göra det. Men sen undrade jag varför jag skulle göra det, och la mig ner igen ;D önskar nu att jag hade gått upp då. För då hade jag haft en kvart längre på mig att försöka rota fram ngr svalare kläder som jag kan ha på jobbet idag x) hahah.
Men, men.. äter frukost nu och tänkte att jag ska kika in en snabbis på Ez för att svara på ETT roll. Sen ska jag försöka vara snabb och hitta ngr kläder, samt göra mig iordning på en kvart-tjugo minuter. Kmr säkert komma försent idag, men aja, när man inte öppnar så gör det inte så mkt :P även om det självklart är bra att komma i tid ;P haha.

Och btw.. DET ÄR FREDAG IDAG! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0