Min hjärna stänger alltid av sig när jag ska komma på rubriker... :)

Jag är trött! Var iaf inte död imorse x) Dagen var mys med fint väder och jag och Gittan gick till rastgården med småhundarna :) Roligt!
Efter jobbet hängde jag på Alex och Jessica till gamla stan där vi käkade mjukglass :D Sen tog vi oss en promenad från gamla stan till centralen, vilket om jag får säga det.. var mer äventyrligt än man kan tro ;P hahah! Mysigt var det iaf. Var hemma vid 6, och sen dess har jag duschat, ätit och glott på 2 and a half men samt topmodel. Funderar på att tillbringa kvällen med att glo på mer 2 and a half men för att sedan lägga sig tidigt. Men tror jag ska svara roll först..


Kommentarer
Postat av: Jessan

"NEEEEJ INGET ÖVERGÅNGSSTÄLLE!!! VI KOMMER DÖÖÖÖ"

2010-05-03 @ 22:28:04
URL: http://jordentilljessica.blogspot.com/
Postat av: Erika

AWH VILKA GULLKLEPLUTTAR!:D

2010-05-04 @ 20:51:50
URL: http://pepino.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0