Lista.

* Jag gillar att "mitt" muffinsskämt är med i 2 and a half men!
* Det känns som om det är fredag idag.
* Det är snart dags att gå och lägga sig..
* Imorrn är det iaf fredag!
* Denna helg kmr troligtvis bli lugn.
* Jag är trött men vill inte sova.
* Vill se mer 2 and a half men..
* Samtidigt vill jag gärna rolla också.
* Skippar dock rollningen och satsar på att göra det imorrn istället.
* Jag gillar såna här listor.
* Dem är charmiga :)
* Undrar om det blir varmt imorrn också?
* Kanske ska leta igenom min garderob efter ngr tunnare kläder?
* Hahha har jag ens några såna kläder?
* Jag insåg att jag gillar sommarkvällar.
* Eftersom dem är behaglig temperatur så man kan ha mjukiskläder.
* Jag gillar mjukiskläder.
* Ifall ngn hade missat det.
* HAHAH.
* Jag har flera filmer jag vill se på bio i år.
* Harrpy Potter, The Last Aribender, "Twilight trion", Satc 2..
* Var det ngn mer?
* Det var väl dem viktigaste iaf :)
* Jag har ont i magen :(
* Sånt gillas inte.
* Konstigt eller hur? xD
* Nackdeln när man gör punkter istället för siffror är att man inte vet hur många punkter man har gjort :O
* Fast det kanske är bra också?
* Eller?
* Funderar på att räkna dem..
* 31 med denna.
* Otur, då måste jag ha minst 8 till nu.
* Jämnt måste det vara jao ;P
* Jag vill köpa mer sommarkläder.
* Jag vill ngn gång ha en kropp som tillåter massa fina sommarkläder.
* HAhha!
* Träna får det bli I guess.
* Men det är lättare sagt än gjort.
* Jag är alltid trött efter jobbet.
* Nu är det 40 så det får räcka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0