Lets have some fun

Vädret sög igår. Vi blev inne hos Rose. Var sociala med hennes föräldrar och hade en allmänt trevlig och god middag! :) Blev inte direkt ngn fest, men det var nice ändå! Jag och Alex ska dra hem till honom snart. Blir till att sova borta inatt också och vi ska käka nutella och typ slappa :)

Btw, idag fick jag låsa upp överlåset för första gången sen vi flyttade hit! :D = ingen var hemma när jag och Alex kom hit. Alltså första gången det händer på.. 7 månader xD HAHAH! Så på 7 månader har jag fått låsa överlåset EN gång, samt låsa upp överlåset EN gång. Joo men det är aldrig ngn hemma hos oss.. x) haha.

DET ÄR BTW SJUKT KALLT UTE IDAG! Eller.. iaf när det blåser x) hahah.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag fick oxå låsa upp överlåset för 1.a gången där hemma i veckan. å nu är båda nycklarna invigda haha. Kram <3

2010-05-08 @ 14:51:57
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Rose

Men dt skulle inte bli fest direkt heller, grillkväll kallade jag det när ja bjöd er :P inte samma sak som grillfest haha XP



lägg upp bilder från kvällen :)

2010-05-09 @ 18:03:08
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0