"Jag E blå!"

Hahaha fyfan jag har haft det så sjukt jävla bra! Älskar folket man var med! :) Festkryssning var nice, även om vårt gäng typ la oss ganska tidigt. Vi hade inte direkt energi till att göra så mkt mer, även om man egentligen inte var så trött :P Det sjukaste under hela kvällen igår var ju iaf när en snubbe ställde sig och kissade mitt på dansgolvet! 0.o AHHAH, stört eller vad? xD hahah.
Dagen idag avr ganska lugn, vi typ gick runt och segade hela dagen. Fanns inte så mkt att göra, men jag tkt iaf det var trevligt att bara vara social :) Blev ngr drinkar sen och bra musik också så det var nice ;P haha. Kortfattat: lyckad kryssning med fint folk! :D

Och en liten sak; Michael Jackson låtar är grymt nice att dansa till :D iaf typ dem kändaste.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"några" drinkar ^^

2010-06-01 @ 13:29:14
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0