i keep doing my own thing

Jag skriver detta inlägg av två anledningar. Ett, bara för att eftersom jag i det förra klaga lite över att jag endast skriver ett inlägg om dagen nu för tiden ;D Två, eftersom jag väntar på att GG ska ladda klart så jag kan se på det :D hahah. Jao om jag ens hinner.. den har laddat mindre än halva.. jag har väl haft igång den i tio minuter eller ngt. Och jag ska sova senast tolv. hmm.. lär bli tight om tid. Men joo jag ska fan se det! :) Eller kanske bättre se det imorrn? Hmm.. tror jag ser det imorrn så kan jag se ett till 2 and a half men avsnitt nu innan jag ska sova :) Så kmr jag i säng lite tidigare än tolv ockås. Ahh det låter bra! x) Men ahh! Jag kom på en till anledning till varför jag skriver detta inlägg.. för att det är roligt :D hahah. Hmm.. alltså det var ngt mer jag skulle skriva om.. men vettefan vad det var :P så nu ska jag se på 2 and a half men! :D och efter det är det läggdags. Sååå.. godnatt! :)

Denna låt är så GRYMT bra! <3

Kommentarer
Postat av: Jessan

UPDATE UPDATE UPDATE!

2010-05-05 @ 12:50:43
URL: http://jordentilljessica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0