Home

Jag tror inte jag ska äta dem där chipsen igen. Iaf inte på länge. Tror faktiskt det är dem som gör så att jag har en såndär.. liten klump i halsen. Det är typ svårt att förklara, men om vi säger såhär; känns som om jag har ngt ända upp i halsen, och jag tror fan att det är dem där supergoda chipsen :/

Förutom detta så är det bra :) Jag är hemma nu. Tog cirka en och en halv timme att ta mig från Ronja och hem. Regnade som satan så det var ganska skönt att man satt instängd i pendeln och sen tunnelbanan ;P dessutom regnade det inte när jag skulle gå från råcksta och hem :D tur jao! Dock blåste det ju, så frös som satan. Men bättre det än regn :) jao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0