Home Is Where The Heart Is

Ett inlägg om dagen, fyfan vad tråkigt :O håller ni inte med? Hahah, kmr fan ihåg när jag hade typ 5-6 inlägg om dagen. Well jag är inte lika duktig längre x) Sen jobbar jag i för sig alla vardagar, och helgerna är det oftast fullt upp med annat. Inte direkt konstigt att det inte kmr fler inlägg då liksom x) hahah. Men okej, jag ska iaf säga att FY SATAN VAD JAG ÄLSKAR MITT JOBB! :D Okej sure, jag klagar lite ibland, men fyfan det passar mig perfekt. Jag får umgås med hundar hela dagarna! Jag får lite social kontakt med människor (ägarna), vilket ändå är ngt jag tkr är roligt i lagom mängd. Dessutom har jag dem bästa arbetskollegorna! Och detta får jag alltså betalt för! Hey ngn har det bra jao! :D hahaha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

härliga bilder :D

2010-05-04 @ 21:38:15
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Rose

alex jobbar väl inte där? lr? :P

2010-05-05 @ 11:35:40
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0