Gustavsberg

Helo :) Jag hann aldrig skriva ngt inlägg igår ;D åkte hem från jobbet, slutade ju 1 så det var nice! Sen så satt jag och Alex i åkeshov och njöt av solen ett tag. Väl hemma flummade jag runt lite innan jag och mamma gick hemifrån till frisören. Klippte mig jao, och det blev snyggt! :D mkt kortare, men vafan håret var ju grymt slitet ;P hahha. Kom hem vid typ 5 men gick typ direkt eftersom jag skulle möta Alex så vi kunde åka till Fredrik :P Lyckades ta fel buss och ja jag vet inte vad, så vi var inte framme förrän typ.. 1 timme senare än vad vi skulle va xD hahah, ja ngt sånt. Men ahh det var en bra kväll iaf :) Vi gjorde inte så mkt, typ åt, tog oss en promenad i kvällsmörkret och såg på Avatar :D 

Jag och Alex ska snart åka hemåt. Hinner nog lägga in ngn bild på frissan eller så sen :P och kan ju säga att denna långhelg är full :O hahah.
Idag: bio med Alex och Kamilla, Robin Hood it is!
Imorgon: Slappdag, sen bio på kvällen med Alex. Iron Man 2! :D
Lördag: Jobba med pappa på förmiddagen, fest för Felicia som fyller 20! 
Söndag: Slappdag typ.

Fullt jao! Och det kmr bli nice! :D Bio x2 i helgen, det är alltid nice! Slappande, sånt behövs. Fest! Me like! :) hahah. Kmr bli en härlig helg jao! :) Bild kmr som sagt i nästa inlägg ;) men kastar in ett klipp från youtube så det inte ser så.. tråkigt ut med bara text ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0