For a living planet

* Jag ska skriva under mina wwf papper snart. Panda- och djungelfadder :)
* Jag har ett myggbett bakom örat som kliar -.-'
* Jag har problem på Ez..
* Jag ser fram emot kvällen men inte att åka kommunalt ;D
* Jag har sommarkläder och sen tofflor på fötterna  x)
* Fryser om händerna gör jag också.
* Det är lördag idag :)
* Imorrn är det söndag :O
* På tisdag får vi lön! :D
* Jag har typ 50 öre kvar på mitt konto just nu..
* Jag längtar till nästa helg!
* Jag skulle skriva ett vanligt inlägg men orkade inte.
* Ni får därför nöja er med en lista :P
* Jag anser att dem är lite charmiga! :D
* Jag köpte ett par short idag!
* Fina är dem, men egentligen lite för korta för min smak.
* Jag måste köpa ett par sandaler.
* Såna där fula ni vet?
* Jag skulle behöva sola lite..
* och träna..
* Jag vill åka utomland.
* Varför är alla punkter kortare än den första jag skrev?
* För att jag skrev två meningar på den eller?
* hahah troligtvis ja.
* Det blir filmkväll ikväll.
* Imorrn åker jag nog hem ganska tidigt och tar det lugnt.
* Ska bädda rent sängen min då också.
* På måndag börjar jag klockan 7.
* Jag är ledig på fredagen.
* Då ska vi åka båt!
* Jag blev värsta seg nu :O
* Ngn helg ska jag va osocial.
* Så att ni är beredda på det ;D
* Inte nästa helg iaf :D
* Tror min hjärna dog nu, så ska avsluta här jao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0